Редагування вхідних документів
Якщо вхідний первинний документ (отриманий від контрагента) містить помилки або неточності, можливо виправити їх, створивши редакцію документа.
Функція доступна для отриманих документів, крім ПН, РК та документів, для яких налаштовано багатосторонній обмін.
Для створення редакції на вкладці Наступні дії Виконайте команду Відредагувати документ:
У вікні, що відкриється, введіть коментар до нової редакції (що пояснює контрагенту причину створення редакції)
Можливо обрати готовий коментар із довідника, натиснувши кнопку Можливі відповіді.
Натисніть ОК
Відкриється вікно документа. Внесіть у документ бажані зміни, підпишіть його комплектом ЕП та відправте контрагенту для доопрацювання.
На вкладці Редакції автоматично фіксується дата та час редагування документа, а також назва особи, що вносила зміни у документ.
При виборі відповідного рядка вкладки Редакції відкривається вміст документа, що відповідає обраній редакції.
Історію редагувань документа з коментарями будуть бачити всі сторони документообігу.
Документ може редагуватись нескінчену кількість разів, поки остаточний варіант не влаштує обидві сторони.