- Система «ІС-ПРО», розроблена компанією «Інтелект-сервіс» створена для управління підприємствами різних форм власності та різного профілю. Система «ІС-ПРО» підтримує стандарт MRP II – один із самих розповсюджених методів управління виробництвом, що використовується у світовій практиці. Принципи, закладені в цей стандарт, дозволяють оптимізувати всі основні процеси, що відбуваються на підприємстві, за рахунок скорочення витрат і часу для виробництва продукції.
- Система «ІС-ПРО» дозволяє вести облік взаємовідносин з контрагентами, управляти логістикою і складськими ресурсами, планувати та вести облік виробництва, управляти кадрами і робити розрахунок заробітної плати, керувати експортно-імпортними операціями, вести бухгалтерський та податковий облік, вираховувати бюджетування та робити фінансовий аналіз.
- Кожне впровадження потребує детального аналізу та дослідження роботи підприємства.
- Організація робочих процесів реєстрації документів, узгодження, затвердження
- Створення журналів для поділу документів за певними ознаками (вхідні, накази, розпорядження, службові записки, протоколи, тощо)
- Створення статусів, категорій та видів для документів
- Розмежування доступу користувачів до інформації по документах та журналах документів, в тому числі дій (створення, зміна, видалення) з документами
- Створення шаблонів документів, налаштування відображення полів та виду документу
- Створення маршрутів руху документів засобами моделювання бізнес-процесів BPMN
- Пошук необхідних документів
- Зберігання документів в електронному вигляді
- Контроль виконання завдань співробітниками
- Ведення реєстру будинків і квартир
- Облік мешканців
- Облік особових рахунків квартир (договорів)
- Щомісячне виставлення квитанцій на оплату комунальних послуг, в т.ч. відправка рахунків за комунальні послуги на електронні адреси власників особового рахунку
- Відправка нагадувань на електронні адреси власників особового рахунку про необхідність надання показників за лічильниками
- Облік показників лічильників
- Облік оплати за послуги
- Ведення інформації про наявних та потенційних клієнтів
- Планування та ведення історії контактів компанії з клієнтом
- Планування робіт
- Постановки задач співробітникам
- Контроль виконання доручень
- Отримання звітів про ефективність роботи з клієнтами
- Швидкий доступ до будь-яких документів клієнта
- Управління Call-центром
- Розрахунок податків по будь-яких алгоритмах
- Автоматичне формування податкових накладних за документами відвантаження (оплати) і занесення записів до реєстрів продажів (покупок)
- Облік валових доходів і валових витрат
- Ведення особистих справ студентів
- Формування наказів по студентам, в т.ч. про переведення на наступний курс / навчальний період.
- Ведення документообігу по студенту від надходження до закінчення навчального закладу (в тому числі, відрахування, відновлення, академічні відпустки розрахунки);
- Розрахунки стипендій, інших нарахувань, оплати за гуртожиток;
- Формування графіка екзаменаційної сесії;
- Формування екзаменаційних відомостей;
- Розрахунок середнього бала
- Призначення і Рачет стипендії на підставі середнього балу;
- Формування різної звітності
- Облік даних про учнів, які відвідують дошкільні, шкільні та позашкільні освітні навчальні заклади, ведення особових справ учнів.
- Ведення табеля відвідування навчальних закладів
- Розрахунки з оплати відвідування навчального закладу;
- Формування рахунків на оплату за відвідування навчального закладу.
- Формування довільних бюджетів та контроль їх виконання
- Формування та виконання кошторисів та планів ассигнувань
- Структурний аналіз руху грошових коштів по статтях доходів/витрат
- Формування платіжного календаря
- Структурний аналіз закупівель і продажів
- Структурний аналіз руху грошових коштів по статтях доходів/витрат
- Формування платіжного календаря
- Структурний аналіз закупівель і продажів
- Ведення картотеки співробітників
- Підготовка наказів по персоналу
- Ведення штатного розкладу
- Підтримка широкого спектру нарахувань і утримань із заробітної плати (в т.ч. індивідуальних і бригадних нарядів)
- Розрахунок різних доплат, надбавок, преміальних виплат, матеріальної допомоги, дивідендів і т.д.
- Підтримка подобового і підсумованого обліку робочого часу.
- Розрахунок відпускних і виплат за лікарняними листками.
- Формування платіжних відомостей і списків на перерахування. Зв’язок з підсистемою обліку грошових коштів.
- Формування і розрахунок документів довільного виду.
- Розрахунок податків та підготовка звітів для ДФСУ та Пенсійного фонду.
- Формування форми 1 ДФ
- Перерахунок прибуткового податку
- Персоніфікація
- Ведення картотеки автотранспорту
- Прийом заявок на виконання автотранспортної роботи
- Формування оперативного плану перевезень
- Виписка подорожніх листів
- Облік витрати ПММ
- Облік роботи водіїв
- Облік стану шин і акумуляторів
- Оперативний розрахунок планової собівартості продукції
- Калькуляція фактичних витрат і собівартості за видами продукції, групами продукції, виробничими замовленнями
- Ведення відомостей довільних баз розподілу витрат
- Підтримка відомостей калькуляції довільної форми
- Налаштування довільної програми розрахунку витрат за статтями калькуляції
- Ведення архіву відомостей калькуляції і значень баз розподілу витрат
- Облік відпуску матеріалів у виробництво
- Облік випуску готової продукції
- Облік виробничого браку і відходів
- Формування актів заміни матеріалів
- Розрахунок звіту виробництва за обраний період
- Розрахунок нормативної витрати матеріалів і формування актів списання
- Інвентаризація незавершеного виробництва
- Облік витрати матеріалів по об’єктах витрат
- Облік якісних характеристик сировини і матеріалів
- Формування документів поопераційного внутрішньоцехового обліку
- Розрахунок плану виробництва
- Планування серійного і позамовного виробництва
- Розрахунок потреби у виробничих потужностях
- Розрахунок потреби в сировині та матеріалах
- Розрахунок дефіциту матеріалів та формування замовлень постачальникам
- Формування лімітно-забірних карт і контроль відпуску матеріалів по них
- Розрахунок план-графіка виробництва та робочого розкладу
- Підтримка дворівневої структури виробничих підрозділів
- Ведення операційно-трудових нормативів
- Ведення конструкторських специфікацій на продукцію і напівфабрикати
- Побудова схем застосування матеріалів (вузлів, деталей)
- Ведення технологічних маршрутів виготовлення виробів
- Облік договорів з постачальниками і покупцями
- Реєстрація і контроль виконання замовлень постачальникам і від покупців
- Резервування запасів по замовленнях, рахунках і виписаним накладним
- Ведення журналу замовлень клієнтів на готову продукцію
- Контроль графіка відвантажень готової продукції
- Підготовка та контроль відвантажувальних накладних
- Налаштування довільних програм розрахунку даних відвантажувальних документів
- Контроль термінів оплат і відвантажень
- Підтримка необмеженого числа прейскурантів, в т.ч. персональних
- Автоматичний розрахунок знижок/накидок
- Облік якісних характеристик запасів
- Облік оборотної тари
- Облік рахунків до отримання та оплати
- Облік розрахунків з постачальниками, покупцями, консигнатор, консигнант і давальцями
- Облік повернень від покупців і повернень товару постачальникам
- Прийом товару на консигнацію і відповідальне зберігання
- Облік бартерних і митних операцій
- Торгівля за передоплатою і в кредит
- Аналіз продажів і закупівель в різних аспектах
- Облік запасів по партіях і довільних характеристиках (атрибутам)
- Облік товарних запасів на основі технології штрихового кодування
- Порційна і сортова моделі обліку товарів
- Контроль термінів придатності і норм запасу
- Облік споживчих характеристик товару (сорт, колір, розмір тощо)
- Облік запасів, прийнятих і переданих на консигнацію і відповідальне зберігання
- Облік давальницької сировини
- Оцінка запасів за методами згідно з ПБО. Вибір методу запасів оцінки як в цілому для підприємства, так і для кожного місця зберігання
- Облік запасів в альтернативних цінах в іноземній валюті
- Інвентаризація та переоцінка запасів
- Комплектація і разукомплектація товарів
- Облік матеріалів і МБП
- Калькуляція закупівельної собівартості з урахуванням різних витрат і мит
- Звіти по надходженню, переміщення і вибуття запасів в різних аспектах
- Оперативний контроль взаєморозрахунків
- Підготовка оборотних відомостей по обліку взаєморозрахунків, відомостей дебіторської та кредиторської заборгованості
- Детальний аналіз взаєморозрахунків за документами
- Аналіз товарообігу по платникам і одержувачам
- Формування вимог на погашення дебіторської заборгованості
- Проведення взаємозаліків
- Підготовка банківських і касових документів
- Ведення журналів виписок банку і касових книг
- Формування авансових звітів і ведення журналу обліку розрахунків з підзвітними особами
- Ведення картотеки депонентів
- Облік виплат зарплати за платіжними відомостями
- Імпорт-експорт даних через системи «Клієнт-Банк»
- Рознесення платежів (надходжень) по рахунках і договорах
- Формування звітності по залишках і руху грошових коштів
- Ведення договорів довільної форми
- Календарне планування операцій за договорами
- Ведення довільної кількості специфікацій до договорів
- Аналіз розрахунків за договорами в цілому і по кожній операції окремо
- Кількісний та сумовий контроль розрахунків за договорами
- Розрахунок штрафних санкцій
- Підготовка рахунків і замовлень на підставі договорів
- Внутрішня і зовнішня бухгалтерська звітність.
- Підтримка необмеженої кількості планів рахунків
- Мультивалютний облік
- Синтетичний і аналітичний облік. Багаторівневий аналітичний облік по контрагентах, підрозділах, співробітниках, статтями витрат, номенклатурою запасів і послуг, договорами, довільна аналітика
- Формування проводок за первинними документами з різними планами рахунків
- Оперативний аналіз балансу, оборотів, об’єктів аналітичного обліку
- Внутрішня і зовнішня бухгалтерська звітність.
Звертайтесь!
Компанія Інтел-Сервіс
Наша компанія пропонує різноманітний спектр послуг у галузі автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку, електронного документообороту та звітності.
+ 38 066 733-88-48, +38 068 208-31-40
43875@ukr.net
вул. І.Богуна,9,офіс 209,Нікополь,Дніпропетровська область, 53213