Як створити Заяву-розрахунок для ФСС?
Щоб створити Заяву-розрахунок для Фонду соціального страхування з тимчасової непрацездатності перейдіть у Звітність — Реєстр звітів.
Оберіть період створення заяви та натисніть Файл — Створити звіт.
У відкритому вікні оберіть комплект бланків ФСС України та створіть Заяву-розрахунок
Документ відкриється в окремому вікні, інформація щодо організації (назва, код ЄДРПОУ. реквізити рахунків) автоматично буде заповнена даними з Картки підприємства.
Поставте відмітку Електронні лікарняні та перейдіть до наступної сторінки Заяви-розрахунку.
Далі вам необхідно обрати вид матеріального забезпечення, проставити кількість днів та суму, яку необхідно буде сплатити співробітнику. Обов’язково у відповідному полі у колонці Примітка поставте позначку.
Відповідно до обраного виду матеріального забезпечення, заповніть Додаток, у нашому випадку розглянемо заповнення Додатку 1.1 — допомога при тимчасовій непрацездатності.
Заповніть Додаток 1.1. усіма необхідними даними.
У вкладці Наступні дії перевірте документ, підпишіть його необхідним комплектом підписів та надішліть до контролюючого органу
Через деякий час ви отримаєте квитанцію про успішну реєстрацію документа.